وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سایت استقلالی ها،علی حمودی درباره ی بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت : به نظرم بازی با سپاهان برای ما بهتر از بازی با الاهلی در عربستان است، خوشبختانه این اتفاق افتاد و باید به مصاف حریف اصفهانی خود برویم.

وی در توضیح دلایل این اظهارنظر خود افزود : این بازی در ایران برگزار میشود، در اصفهان هم هوادار داریم و شرایط آب و هوایی به مراتب بهتر از عربستان است. بطور حتم اگر با الاهلی روبرو می شدیم کار سختی داشتیم. البته سپاهان هم تیم خوبی است و همه از قدرت این تیم باخبرند.

حمودی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارنظر محسن بنگر و علیرضا مرزبان درباره کار راحت این تیم اصفهانی در دیدار مقابل استقلال عنوان کرد : ما اهل کری خواندن نیستیم و جواب کری آنها را در زمین می دهیم، روز بازی ثابت خواهیم کرد چه تیمی شایسته برد است.

حمودی درباره برنامه های تمرینی بازیکنان محروم استقلال در ازبکستان گفت : با تصمیم کادر فنی بازیکنانی که از بازی با نسف قارشی محروم بودند ساعت یازده تا سیزده دیروز تمرین پر فشاری را زیر نظر هنکه پشت سر گذاشتیم، این سنگین ترین تمرین عمر فوتبالی من بود.به همین دلیل اصلا از بقیه بازیکنان عقب نیستیم و برای بازی با سپاهان از هر نظر آماده ایم.

وی درباره ی برتری استقلال مقابل نسف قارشی عنوان کرد : حریف بازی خوبی انجام داد، اگر کسی شرایط جدول را نمی دانستن باور نمی کرد نسف تیم انتهای جدول است، البته بعد از گل اول ما آنها تا حدودی بی انگیزه شدند.

حمودی درباره میزبانی ازبکها گفت : امکانات شهر میزبان بسیار پایین بود و مسئولان آنجا اعلام می کردند به زور شاید هفته ای یک پرواز به این شهر انجام شود. اما جالب این بود که امکانات خود باشگاه نسف قارشی بسیار حرفه ای بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:58 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1710
بازدید کل : 185971
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا